3. kesäkuuta 2016

Instagram-otoksia olohuoneesta ja remonttipohdintaa

Voihan olkkari! Tämä huone on vähän sellainen, johon en oikein saa kunnon otetta. En tiedä yhtään mitä tälle tekisi. Mikään kiirehän tämän kanssa ei ole, nykytilanne ei toki ole mikään paha, ei vain oikein oman tyylinen. Tapetti luultavasti olisi tänne kivoin vaihtoehto. Mutta millainen? Vanhan talon henkeä tahtoisin täällä kunnioittaa, joten jokin perinnetapetti ehkä? Tai sitten muuten vanhahtavan tyylinen. Vaalea / valkoinen sen kuitenkin soisin olevan, sillä tuonne pariovien takana olevaan makuuhuoneeseen sen sijaan olen ajatellut hiukan tummempaa väriä ja ajattelen sen tulevan paremmin oikeuksiinsa, jos olohuone olisi vaalea.

Oman haasteensa tähän tuo takka, joka on melko kellertävä väriltään. Kalustus säilynee melko pitkälti ennallaan. Sohva on ollut meillä jo kymmenen vuotta, eikä uutta kyllä hankita, ennen kuin tuo kuvassakin näkyvä riiviö takuuvarmasti jättää uuden sohvan rauhaan. Sohvapöydästä mies ei taida suostua luopumaan, enkä minä tuosta valkoisesta vanhasta kaapista, joten näillä mennään. TV-taso meidän pitäisi hankkia. Ikean Bestå olisi haaveissa, mutta en tiedä miten se istuisi tähän muuhun kalustukseen.

Mitä sinä tekisit tälle huoneelle?

1 kommentti:

  1. Voi minä olen niin rakastunut kalkkimaaleihin (Kalklitir) että minä ehdotan että jos ei löydy mieleistä tapettia niin harkitkaa harmaata kalkkimaalia! :) harmaa on minusta paras väri seinään. Se saa kellertävän lattian ja ruskean sävyt näyttämään todella raikkailta, valkoisesta puhumattakaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...