2. elokuuta 2016

Apupöytä keittiöön

Aikaisemmassa postauksessani jo kerroinkin, että olen suunnitellut hankkivani keittiön nurkkaan sivupöydän tai apupöydän, miksi sitä sitten haluaakin kutsua. Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi maalata ja asentaa seinälle pari hyllyä, eikä tuo paikalla nyt oleva Expedit-hylly sovi siihen enää senkään vertaa, sillä hyllyt, ja koko keittiö, ovat niin eri tyyliä. Olen etsiskellyt sopivaa pöytää netti- ja livekirppiksiltä, sekä Tori.fi:sta, mutta ei sellaista satu koskaan kohdalle silloin kuin pitäisi. Vanha olisi tietysti kaikkein paras vaihtoehto, minä en vain ole riittävän kärsivällinen odottelemaan sitä oikeaa. Nettikauppojakin olen katsellut, mutta tuloksetta. Nyt kuitenkin selaillessani Elloksen sivuja, siellä osui mukavan näköinen pöytä silmiini. Sopisi mittojen ja tyylinsä puolesta tuohon just hyvin! Tämän otan harkintaan. Halutessaan tuohon päälle voisi asentaa massiivisemman tason.

Lasta tässä tietysti ajattelen, saisi tyttö sitten Barbie-talonsa ;)

kuva
kuva

1 kommentti:

  1. Kaunis sivupöytä. Itse olen vastaavaa metsästänyt, en vaan ole löytänyt pöytää joka tyylillisesti sopisi meille. Tämä sinun vaihtoehtosi on kyllä siro, ei vie liikaa tilaa. Tykkään!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...