19. tammikuuta 2017

Valaisinhaaveita - Ay Illuminate Z5

En erityisemmin ole koskaan haaveillut mistään tietyistä design-esineistä, jos nyt Minna Parikan kenkiä ei lasketa mukaan. Minun aarteitani ovat olleet muutamat omistamani vanhat ja rakkaat kalusteet. Jotenkin ei vain ole tuntunut hyvältä sijoittaa montaa sataa, saati tuhatta, esimerkiksi tuoleihin tai valaisimiin. Aina on ollut jotain muuta, tärkeämpää. Toki, ei minulla olisi siihen ollut edes varaa, ainakaan ilman pitkäjänteistä säästämistä, joten hyvä näin. Sittemmin on tapahtunut jotain, haaveilulistalle on putkahdellut kaikenlaista, joista yksi on noussut ylitse muiden melkeinpä pakkomielteeksi.

En muista milloin näin ensimmäistä kertaa kuvia näistä hollantilaisen Ay Illuminaten Z-valaisimista, mutta sen muistan, että valaisin kiinnitti huomioni heti. Ja se oli minusta kauhea! Nyt kuitenkin rakastan sitä, se on täydellinen! Näin käy aina. Aina nimenomaan niiden juttujen kanssa, joista lopulta pidän kaikkein eniten, siis myös niiden Parikoiden. Tämän Z5-valaisimen olenkin nyt tässä jossain vaiheessa päättänyt hankkia meille kotiin, makuuhuoneen kattoon. Rintamamiestalonkin huonekorkeus taitaisi sallia tämän pienemmän mallin. Minulla on maaliskuussa synttärit, saatan harkita ostavani itselleni lahjan :D

Millaisia sisustushaaveita teillä on?

kuva

kuva

kuva

3 kommenttia:

  1. Mä en uskonut, että tulisin joskus haaveilemaan mistään designistä. Mutta kas kummaa, nyt on ostoslista ja säästötavoitteet mietittynä useammallekin jutulle. Olen todennut, että haluan painottaa ja panostaa muutamiin yksityiskohtiin, jotka olisivat sitä äidiltä tyttärelle luokkaa.

    VastaaPoista
  2. Kaunis valaisin. Täällä on myös valaisin hankinnassa ja säästäminen tämän haaveen toteutumiseksi aloitettu.:)

    VastaaPoista
  3. Tämä on ollut myös minun haavelistallani pitkään. Meinasin jo ostaakin tämän (muistaakseni Casuarinassa käydessäni), mutta yllätyin kuinka heiveröisen oloinen se todellisuudessa on (hintaansa nähden), joten jätin ostamatta. Se on kuitenkin todella kaunis mielestäni edelleen ja olen sitä salaa haaveillut vielä ensi tapaamisemme jälkeenkin :) Ehkä kuitenkin joku päivä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...